tisdag 8 november 2011

1:a Inlägget

Då var det dags för det första inlägget i denna recensionsblogg.  So far so good. Efter detta inledande inlägg så kommer endast recensioner att publiceras här. Listan på vad som kan komma att avhandlas är lång: skivor, låtar, filmer, historiska och aktuella händelser, mat, tv, vin, osv. Vem vet vad framtiden har att bjuda på.
 
Måste erkänna att jag trilskades något med formuläret för att skapa bloggkontot, trodde att jag hade problem att tyda de skeva bokstäverna som skulle nyttjas för att verifiera att jag är en människa och inte maskin. det visade sig att jag inte till fullo hade förstått innebörden av mitt födelsedatum. Med utgångspunkt i detta så sätter jag, utan vidare motivering, betyget 2 ostar av fem möjliga för dagens intellektuella skärpa.

Då var skutan satt i sjön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar